torsdag 29. november 2012

Jeg er meg

Jeg er glad. Jeg er stolt av meg selv. Og det føles som en evighet siden jeg kjente denne følelsen sist. Det er så bra. Det er så herlig. Det handler om meg. Ingen andre. Det er ikke betinget av noen, det er selvstendig. Det er mitt. Eksamen er overstått. Jeg vet ikke hvordan det gikk. Men uansett, i dag kunne jeg spasere rundt i Oslos gater sammen med en av mine nærmeste venner og kjenner at jeg var glad. Jeg var oppriktig glad. Jeg lo høyt og lenge. Jeg slo vitser. Jeg var meg. Jeg var min lyse side. Så utrolig godt. Jeg gleder meg til alle arbeidsoppgavene. Alt jeg skal. For jeg er meg, og det kan ingen ta fra meg. 

2 kommentarer:

  1. Fantastisk fine deg. Det gjør meg glad at du er glad! Du fortjener slike dager.

    SvarSlett
  2. Jeg liker det du skriver :) <3

    SvarSlett